Friday, June 20, 2014

Teknik Bisnes Online - 15 Punca Kesilapan Bisnes Online

Sekejap sahaja, dah nak masuk minggu ketiga bulan Jun 2014. Maka tinggallah lagi setahun sahaja masa untuk melengkapkan Cabaran 12 Bulan WAHD saya. KAdang-kadang tu rasa tak berapa yakin juga dengan diri sendiri, tapi insyaAllah bila kita usaha dan niat dengan yakin, InsyaAllah akan dipermudahkan.

Ringkas je kali ni entri saya. Sekadar nak membuat sedikit 'sneak preview' untuk ebook percuma saya yang kedua untuk diedarkan kepada orang ramai.


InsyaAllah akan mula diedarkan dalam beberapa hari sahaja lagi . Pada yang ingin mendapatkannya, tunggu pengunguman selanjutnya dari saya. Anda juga boleh lawati fanpage FB saya, Diari WAHD untuk mendapatkan nashkah ebook percuma saya ini.

Selamat maju jaya.

No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati