Friday, June 27, 2014

Teknik Bisnes Online - Teknik meningkatkan trafik dan menarik trafik ke laman web dan blog - Tips no 2

Selamat datang ke Blog Diari WAHD.

Untuk kali ini, saya nak kongsikan pula tips nombor 2 untuk meningkatkan dan menarik trafik ke laman web anda:

Memberi ebook percuma artikel yang terkandung dalam blog anda dan subjek niche kemahiran anda pastinya akan digemari oleh pembaca. Jangan lupa selitkan alamat laman web anda di dalam ebook tersebut. Benarkan pembaca anda untuk mengedar semula dan menukar halaman depan ebook tersebut dan meletakkan nama mereka sebagai pengarang ebook tersebut. Benarkan juga pembaca anda mengedarkan ebook tersebut secara percuma. Bukan sahaja artikel tulisan anda akan mendapat pendedahan, malah anda mungkin dapat sumber trafik yang baru dari pembaca anda.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pemasaran yang baik ialah bukannya hanya menjual produk yang kita hasilkan, tetapi sebaliknya mengetahui dan memahami apa yang kita hasilkan. Ianya adalah suatu teknik dan proses dalam mengenalpasti dan memahami kehendak dan keperluan pelanggan dan memberikan penyelesaian kepada masalah pelanggan anda. Pastikan para pelanggan anda mendapat kepauasan dengan produk dan servis yang anda tawarkan.

Ingin memulakan perniagaan tetapi tidak ada modal yang banyak, tidah tahu mahu berniaga apa dan tidak ada produk sendiri? PM saya segera di Facebook: www.facebook.com/ahmadshahrin.manuar untuk saya berikan keterangan lanjut. Pelbagai peluang perniagaan untuk anda. Anda hanya perlu pilih pakej yang sesuai untuk anda sahaja. 

No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati