Monday, April 21, 2014

Hadiah Percuma

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulillah masih lagi diberi kesempatan untuk bersama-sama dengan anda, pembaca yang dirahmati Allah sekalian. Sedar tak sedar, sudah hampir sebulan sejak blog Diari WAHD ini bersiaran. Sebagai perasmian blog ataupun 'house warming', saya dengan berbesar hatinya melalui blog WAHD nak memberikan hadiah kepada para pembaca yang bertuah. Tetapi sebelum itu saya nak minta anda semua buat sesuatu sebelum saya nak beri hadiah tersebut kepada anda.

Apa? Anda dah tak berminat dah sebab ada perkataan tapi dan nak kena buat sesuatu tu? Harap bersabar ya, sebab mudah sahaja perkara yang saya nak minta anda tolong lakukan. Sebelum itu saya nak ceritakan apa hadiah yang saya nak berikan secara percuma ini.

Pada entri terdahulu, saya ada buat sedikit pengenalan mengenai buku Law of Universal Attraction (LUA).


Alhamdulillah saya berjaya mendapatkan buku yang cukup berkualiti ini dan saya nak berikan buku ini. Yang lebih menariknya lagi, buku yang saya nak beri ini siap mempunyai tanda tangan asli penulisnya, saudara Ateh Zuhairi. Jadi jangan lepaskan peluang ya, saya ada 4 nashkah sahaja untuk saya berikan kepada anda.

Betul, harga buku ini cuma RM 14 ringgit sahaja. Saya pasti ada di antara anda yang merasakan tidak berbaloi untuk berusaha sekadar untuk mendapatkan sebuah buku yang bernilai RM 14. Baik pergi beli sahaja di kedai buku yang berdekatan. Tetapi pada saya, ilmu yang dikongsikan oleh buku ini sangat bermanfaat dan sangat besar nilainya. Jadi kalau ada diantara anda yang masih tak berapa nak percaya tu tidak mengapa. Pesan saya, tak percaya tak apa, anda buat sahaja.

Paling tidak ada di antara anda yang sudah mengenali buku LUA ini kan? Betul tak?  ada manfaatnya bukan?

Jadi ini yang anda harus lakukan untuk mendapatkan hadiah yang saya nak berikan. Peraduan ini dibuka sepanjang tempoh satu bulan sahaja bermula 21 April 2014 jam 12 tengah hari sehingga 21 Mei 2014 jam 12 tengah hari.

1. Dapatkan 'Like' paling banyak untuk fanpage Diari WAHD. Sila sertakan bukti untuk saya buat kiraan. Untuk hadiah sagu hati, saya akan 'like' fanpage blog yang mengambil bahagian beserta tuan punya blog yang'like' saya. Siapa yang paling banyak dpatkan 'like' untuk Diari WAHD akan dapat satu nashkah buku LUA.

2. Jemput kenalan anda ke blog Diari WAHD. Siapa yang dapat menjemput paling ramai trafik ke blog saya, saya akan berikan satu nashkah buku LUA. Untuk hadiah sagu hati, saya akan berikan satu nashkah asal sebelum diedit ebook 60 jam sehari yang dikarang oleh saya sendiri.


3. Buat ulasan atau review mengenai blog Diari WAHD. Ulasan atau review yang paling kreatif akan mendapat satu buah nashkah buku LUA. Hadiah saguhatinya pula, saya akan berikan ulasan untuk setiap blog yang membuat ulasan di blog saya.

4. Tulis 99 matlamat hidup anda dan 9 matlamat untuk anda capai dalam 2014 dalam vision board. Tak tahu macam mana nak buat? Saya akan tunjukkan pada entri seterusnya di blog Diari WAHD. Penyertaan yang paling kreatif akan meneriama satu nashkah buku LUA dan juga sebuah netbook ACER Eepc terpakai daripada saya.


Anda bolehlah hebah-hebahkan mengenai peraduan ini dan menjemput lebih ramai orang menyertai peraduan ini. Anda boleh pilih mana-mana cara untuk memenangi hadiah yang ditawarkan. Anda boleh menyertai mana-mana kategori. Kalau anda nak menyertai smeua pun boleh, manalah tahu, mungkin anda boleh menang semua hadiah tersebut =).

Jadi ingat pesan saya tadi, kalau tak percaya tak apa, yang penting buat sahaja. InsyaAllah, sama-sama kita mendapat manfaat dari peraduan yang dianjurkan ini.

No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati