Friday, May 2, 2014

Ulasan produk WAHD - Vivix

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sempena cuti ini diharap anda semua dapat meluangkan masa berkualiti bersama keluarga. Bagi mereka yang pulang ke kampung masing-masing, diharap perjalanan pergi dan pulang dalam keadaan yang selamat.

Sebut pasal balik kampung ni, teringat setiap kali sebelum pulang semula ke kuala lumpur pastinya ibu bapa akan membekalkan anak-anak mereka dengan aneka makanan kering dan basah. Sebaliknya apabila pulang ke kampung ramai anak-anak bertuah seperti saya yang hanya membawa diri sahaja.
Tetapi kali ni saya nak cuba berubah. Setiap kali pulang ke kampung nak bawa buah tangan untuk ibu bapa saya. Kebetulan setelah mengenali suatu produk ini, memang saya akan selalu bawa sebagai buah tangan untuk ibu bapa saya.
Produk ini yang bagusnya dalam bentuk cecair, jadi sesuai sangatlah untuk golongan kilauan emas seperti ibu bapa kita. Produk ini yang terhasil dari ekstrak semulajadi mengandungi sangat banyak khasiat dan dapat membantu pelbagai masalah penyakit.

Saya amat menyarankan bagi mereka yang mencari rawatan atau kaedah alternatif bagi penyakit kronik. Saya juga sudah menjadi pengguna tegar produk ini. Saya menghidap penyakit kulit yang agak kronik. Penyakit ini dikenali sebagai psirosis di mana sel-sel kulit secara terlebih produktif akan membentuk sel-sel baru. Akibatnya bahagian kulit menjadi seperti melepuh. Bahagian kulit kepala juga menjadi berkuping-kuping dan kelihatan seperti berkelemumur.

Lebih mendukacitakan, setiap kali stres dan susah hati, penyakit ini akan bertambah teruk. Pelbagai ubat yang saya cuba, malahan saya juga turut berjumpa doktor pakar. Saya diberikan pelbagai ubat makan dan ubat sapu. Alhamdulillah penyakit psirosis saya berkurangan. Tetapi saya harus sentiasa makan dan menggunakan ubat-ubatan tersebut, jika tertinggal maka penyakit tersebut akan menjadi teruk kembali.

Isteri saya telah memaksa saya untuk menggunakan produk vivix. Walaupun pada awalnya saya keberatan, akhirnya saya akur dan mencuba. Alhamdulillah dengan izin Allah, hanya setelah beberapa hari psirosis saya telah bertambah baik. Maka saya pun telah berhenti makan dan menggunakan ubat dari doktor pakar dan menggunakan vivix sebagai alternatif.

Walaupun tidak baik sepenuhnya, kerana penyakit ini memang berpanjangan dan masih tiada penawarnya, saya gembira dan bersyukur kerana psirosis saya sudah semakin baik. Vivix ini juga mampu menjadi alternatif untuk masalah kencing manis, darah tinggi dan sebagainya. Vivix ini bukanlah penyelesaian dan penawar kepada semua.penyakit dan masalah. Tiada satu makhluk dan kuasa pun yang setanding dengan Allah. Tetapi Vivix ini sebagai alternatif dan usaha kita untuk sembuh daripada penyakit. Doa,amalan rohani dan keyakinan kepada Allah itu kena didahulukan.

Bagi yang ingin tahu lebih lanjut tentang produk Vivix ini bolehlah ke laman web www.arfahumar.com.
Anda juga boleh pm saya dan isteri di facebook:



Atau whatsapp/sms:

1. 017-4816770
2. 013-5927912


Tak percaya tak apa, buat sahaja. InsyaAllah dapat hasil terbaik buat kita.

Produk kesihatan alternatif untuk pelbagai penyakit

No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati