Tuesday, June 3, 2014

Muhasabah 3 Bulan Menyertai Akademi Bekerja Di Rumah

Sedar tak sedar, sudah 3 bulan blog Diari WAHD ini beroperasi. Alhmadulillah walaupun masih baru, tetapi sudah mula menampakkan sambutan. Berkat menyertai Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR), banyak yang telah saya pelajari. Malah yang paling menggembirakan saya ialah betapa mudahnya menarik trafik ke blog hasil bantuan trafik dari jaringan blog di ABDR sendiri. 

Hasilnya dalam masa 3 bulan ini saya telah berjaya mengumpul lebih 3000 pengunjung ke blog Diari WAHD.



Walaupun tidak konsisten, tapi pada saya cukup memuaskan. Yang lebih menariknya, rakan-rakan di ABDR selalu mempromosikan pautan blog tanpa diminta. Malah banyak trafik yang datang hasil hebahan para ahli ABDR. Sungguh baguh ukhwah dalam jaringan ABDR ini. Lebih menggembirakan sentiasa ada tips baru setiap hari bagi memantapkan lagi teknik penulisan blog dan bermacam-macam lagi.


Lebih 700 blog di dalam rangkaian jaringan ABDR ini sekarang. Khidmat dan sokongan bantuan berterusan dari tenaga pengajar ABDR menguatkan lagi semangat dalam bidang ini. Secara jujurnya saya amat berpuas hati dengan apa yang saya perolehi dari ABDR ini sepanjang 3 bulan pertama ini. Saya sangat menyarankan kepada anda yang mempunyai masalah dalam bidang blog, tidak tahu menulis, tidak ada idea menulis, nak berniaga tapi tak tahu cara nak mula untuk menyertai ABDR. Bukan sekadar untuk komisen tetapi untuk membantu anda dan memandu anda dalam apa yang ingin anda lakukan. 

Selamat menyertai ABDR.




1 comment:

  1. betul2.. setuju.. saya bersetuju bergabung dgn ABDR kerana pengisian yang saya dapat..

    ReplyDelete

Anda juga mungkin meminati